Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklama digitalniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Programatická reklama
(Jan Horáček)2021, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//shn423// | Informatika a systémové inženýrství / Informatika ve veřejné správě | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam programatického nákupu v digitální reklamě na českém trhu
(Viola Vongrejová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82105 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
(Lukáš Kossakowski)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79470 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Mobilní (r)evoluce - Význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace
(Zdeněk Jankovič)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3tqlrv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití influencerů pro reklamu na sociálních sítích
(Spurná Spurná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gypfd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
(Pavel Drabina)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qzf7z/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Digitální fotografie v reklamě
(Nikol Obrová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g7iwy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
(Sára Seidlová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v3dzh/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
(Vít Holubovský)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kynf8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma