Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklama v mobilnim telefonuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Specifika reklamy v prostředí chytrých mobilních telefonů a tabletů
(Petr Homoky)2015, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//u87ja2// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Persvazivní jazykové prostředky v německé a české reklamě na mobilní telefony.
(Zlata Hokrová)2012, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ib2of/ | Filologie (čtyřleté) / Německý jazyk | Práce na příbuzné téma
Projekt využití mobilního telefonu pro vybrané formy marketingové komunikace v síti Vodafone CZ
(Adam ŽERT)2008, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//chaj1t// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Vliv primárních skupin na průběh kupního rozhodovacího procesu a jeho využití v reklamě
(Tereza Veselá)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80435 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Značka a její význam v segmentu mobilních telefonů
(Elena Maksimenko)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48736 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Mikrosvět spotřebitele: Využití hudebních preferencí spotřebitele v marketingové komunikaci
(Marek Pancíř)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79364 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Mobilní (r)evoluce - Význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace
(Zdeněk Jankovič)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3tqlrv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma