Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklama v mobiluKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zobrazení a využití ticha a hluku v reklamě na mobilní operátory
(Michal Bořecký)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j35nf/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Využití mobilního marketingu v prostředí malých a středních firem
(Martina Koprová)2018, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//b6gjjn// | Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma
Blokovanie online reklamy v Českej republike
(Sylvia Holúbková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//m0mcow// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Anna Vocelová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vekoi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Změny v chování zákazníků v kontextu nových technologií a jejich význam pro maloobchodní řetězce
(Alexander Vasev)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78347 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Mobilní (r)evoluce - Význam mobilní reklamy v rámci digitální komunikace
(Zdeněk Jankovič)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3tqlrv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Mobilní marketing a možnosti jeho využití v prostředí malých a středních firem
(Lucie CHMAROVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1zdkhf// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Mobilní marketing využitelný v prostředí malé či střední firmy
(Robert RENČ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//08rrqa// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Měření virality faktorů v reklamě
(Monika Konvalinková)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//vhpmw6// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza jazykových prostředků v reklamách na mobilní operátory a nápoje
(Leona Jenčová)2019, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//u16afn// | Filologie / Český jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma