Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklama. consumptionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklama jako obraz kultury
(Khrystyna Beregova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ufln3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Meat Consumption: Is our Free Choice Actually Free?
(Ayla Sattar-zada)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83830 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě
(Leoš Pajer)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qx3ia/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama a její vliv na spotřební chování
(Kamila Kořínková)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z0t4h/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Reklama a spotřebitelské chování
(Hana Ondrušová)2010, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/80309 | Hospodářská politika a správa. / Ekonomická žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Reklama jako jeden z nástrojů generování nadspotřeby a trvale udržitelný rozvoj
(Miroslava SALAJKOVÁ)2009, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8s4jjy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma