Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamace od zakaznikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza a řešení neuznaných reklamací od zákazníka u dodavatele pro automobilový průmysl.
(Petr Jurák)2012, Diplomová práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/93566 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti | Práce na příbuzné téma
Management kvality zaměřený na zákazníka a řešení zákaznických reklamací ve firmě Visteon Autopal s.r.o.
(Petra OBORNÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pkclmt// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma