Theses on the same topic (having an identical keyword):
reklamni a komunikacni agenturaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
(Dominika Miková)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//rly8kp// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Vyhodnocení spolupráce developerské firmy a reklamní a marketingové agentury
(Martina Kovalová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i9vwl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Guerilla marketing a jeho právní a reklamní aspekty
(Zuzana Nosková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45706 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo | Theses on a related topic
Autorské právo v reklamních a komunikačních agenturách
(Martin Skála)2013, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//cuunwl// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Theses on a related topic
Autorské právo v reklamních a komunikačních agenturách
(Martin Skála)2014, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//xffibk// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Theses on a related topic
Průběh a účinnost reklamní kampaně ve vybrané personální agentuře
(Markéta Havlová)2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB10248 | Ekonomika a management / Finanční management | Theses on a related topic
Návrh a realizace projektu krizové komunikace reklamní agentury jako nástroje obnovení důvěry obchodních partnerů (případová studie)
(Klára Choulíková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q0dcf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Brief jako komunikační prostředek mezi klientem a agenturou
(Lucie SKLENKOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wiaai2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity
(Daniela Nekolová)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//v745dt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Vznik, vývoj a fungování reklamních a produkčních agentur
(David Jäger)2012, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//dwvura// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Theses on a related topic