Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamni a medialni kampanKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklamní kampaň a mediální komunikace vybraného podniku NECOSS s. r. o.
(Tomáš Kochánek)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/z6yx6/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Mediální ukazatele reklamní kampaně při plánování a realizaci
(Veronika Pichová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lvpr8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Mediální plánování malých a středních podniků
(Anastasie Kyryčuková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uhux0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
(Mariya Zakharevich)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//bo7l9l// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
(Natálie Půhoná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//21gl4z// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Mediální trh v ČR, výhody a nevýhody jednotlivých médií v konkrétních podmínkách
(Viktor Petr)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u118y/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Efektivnost reklamy a marketingová kampaň Skanska Reality
(Veronika Vanišová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fwgor/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Individualismus a narcismus v mediální komunikaci na příkladu reklamní kampaně firmy Bernard
(Irena Pohlová)2012, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/heupv/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Nízkonákladové formy reklamní kampaně VŠEM a jeho mediální plán – reklamní strategie
(Petra Zímová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//b3iebu// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v podmínkách reklamního projektu Marlboro Red Racing School
(Jan Brácha)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dpncx/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma