Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamni agenturaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Spokojenost zaměstnanců s fyzickým pracovním prostředím v reklamní agentuře v Praze
(Kristýna Schönová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80297 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Organizační struktura vybrané reklamní agentury význam jednotlivých pozic
(Yulia Klimenko)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11613/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Název práceAnalýza faktorů ovlivňující procesy kreativity v reklamní agentuře WMC Grey
(Aneta Lišková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//imrsn0// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení vlivu podnikatelského prostředí na reklamní agenturu
(Diana Joni)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/147006 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Tvorba reklamních kampaní reklamní agenturou
(Barbora Veselá)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ob532/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Návrh a realizace projektu krizové komunikace reklamní agentury jako nástroje obnovení důvěry obchodních partnerů (případová studie)
(Klára Choulíková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q0dcf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vyhodnocení spolupráce developerské firmy a reklamní a marketingové agentury
(Martina Kovalová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i9vwl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jak předcházet ztrátě klientů v reklamní agentuře FCB Prague s.r.o.
(Markéta Beránková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dabn5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Standardní postup zpracování nabídky a realizace webové prezentace jako produktu reklamní agentury
(Jan Jiroušek)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/phirz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vztah strategií zvládání stresu k osobnostním charakteristikám u pracovníků v reklamní agentuře
(Jan Mašek)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/htx55/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma