Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

reklamni apel

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)
Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam
 (Radka Káčerková)

2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/44917 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb
 (Kristýna Čejdová)

2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//helfxu// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Apely v televizní reklamě
 (Lenka Sedláčková)

2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//jt97tq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Emocionální apely v kampaních UNICEF
 (Dagmar Nosálová)

2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//eykwl2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Využití apelu strachu v reklamě
 (Jana Bartoňková)

2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//9g62rs// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice
 (Jana ROUBALÍKOVÁ)

2014, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//4pj2zx// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
 (Jindřich BENKO)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//u2gavw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
 (Veronika KUČEROVÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//i2xlrw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
 (Lada VÁŇOVÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//0o60no// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů (využití hodnotových typů S. Schwartze)
 (Jana ROUBALÍKOVÁ)

2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//c56sud// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)