Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamni apelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam
(Radka Káčerková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44917 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Emoční apely v marketingové komunikaci bankovních služeb
(Kristýna Čejdová)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//helfxu// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Apely v televizní reklamě
(Lenka Sedláčková)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jt97tq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Emocionální apely v kampaních UNICEF
(Dagmar Nosálová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//eykwl2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití apelu strachu v reklamě
(Jana Bartoňková)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9g62rs// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnotová orientace a využití apelů v tiskové reklamě v České republice
(Jana ROUBALÍKOVÁ)2014, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4pj2zx// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
(Jindřich BENKO)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u2gavw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
(Veronika KUČEROVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//i2xlrw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
(Lada VÁŇOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0o60no// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů (využití hodnotových typů S. Schwartze)
(Jana ROUBALÍKOVÁ)2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//c56sud// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma