Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamni apelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů (využití hodnotových typů S. Schwartze)
(Jana ROUBALÍKOVÁ)2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//c56sud// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
(Veronika SATINSKÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ksnth7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
(Aleš FILIP)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3bcxs7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika
(Adriana ŠNAJDROVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//g0kctk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
(Pavel PÍBIL)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4u7hqy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu
(Monika Montag)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q1v65o// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma