Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

reklamni apel

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 26 prací)
Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů (využití hodnotových typů S. Schwartze)
 (Jana ROUBALÍKOVÁ)

2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//c56sud// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
 (Veronika SATINSKÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ksnth7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
 (Aleš FILIP)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//3bcxs7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika
 (Adriana ŠNAJDROVÁ)

2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//g0kctk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
 (Pavel PÍBIL)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//4u7hqy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Apel na lítost jako forma manipulace v marketingu
 (Monika Montag)

2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//q1v65o// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 26 prací)