Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamni argumentaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Argumentace jako nástroj moci
(Pavlína MITÁŠOVÁ)2019, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//cvog4b// | Specializace v pedagogice / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání a přírodopis se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Způsob argumentace přesvědčování v reklamě- Reklamní kampaň při uvedení nového parfému na trh
(Kristýna Houbová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xmkbr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě - Studie reklamní kampaně produktu Flora
(Magda Radová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w0fqo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě na prací prášky a čistící prostředky
(Jitka Jelínková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/meit8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
(Ondřej Blažek)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p67pq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vizuální argumentace a její aplikace ve vybrané oblasti
(Simona ŠVAŘÍČKOVÁ)2016, Diplomová práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//agcu0q// | Humanitní studia / Teorie a filozofie komunikace | Práce na příbuzné téma
Argumentační a strukturní analýza reklamních tiskovin francouzských a českých cestovních agentur
(Petra HŮLOVÁ)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//pzay3f// | Filologie / Francouzský jazyk | Práce na příbuzné téma
Persvazivní prostředky ve vybraném typu reklam
(Radka Čulejová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gie2j/ | Filologie / Obecná jazykověda | Práce na příbuzné téma