Theses on the same topic (having an identical keyword):

reklamni cas

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

Hlavní argumenty při prodeji reklamního času v Rádiu Čas
 (Ondřej CARDA)

2006, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//6ciut8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Reklamní prostor v soukromém zlínském rádiu ČAS
 (Zuzana Nela KOULOVÁ)

2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//0zew1x// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Čas
 (Gabriela ŠINKOROVÁ)

2017, Diplomová práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//6doloe// | Výtvarná umění / Fotografie a intermediální tvorba - ateliér Aplikovaná a reklamní fotografie | Theses on a related topic

Průběh a účinnost reklamní kampaně ve vybrané personální agentuře
 (Markéta Havlová)

2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB10248 | Ekonomika a management / Finanční management | Theses on a related topic

Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
 (Dana Komosná)

2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zpwsc/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic

Le rôle des marques et de la publicité dans la société de consommation (cas Benetton)
 (Veronika ŘEHÁČKOVÁ)

2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//nvy3hr// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Theses on a related topic

Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice
 (Bohdana KAŠPAROVÁ)

2005, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//qdl2fi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času
 (Miroslav ŠKODA)

2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//iu64f8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Hodnocení osobního prodeje reklamního času rozhlasové stanice
 (Bohdana KAŠPAROVÁ)

2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//5r2gje// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic