Theses on the same topic (having an identical keyword):
reklamni casKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Hlavní argumenty při prodeji reklamního času v Rádiu Čas
(Ondřej CARDA)2006, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6ciut8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Reklamní prostor v soukromém zlínském rádiu ČAS
(Zuzana Nela KOULOVÁ)2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0zew1x// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Čas
(Gabriela ŠINKOROVÁ)2017, Diplomová práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//6doloe// | Výtvarná umění / Fotografie a intermediální tvorba - ateliér Aplikovaná a reklamní fotografie | Theses on a related topic
Průběh a účinnost reklamní kampaně ve vybrané personální agentuře
(Markéta Havlová)2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB10248 | Ekonomika a management / Finanční management | Theses on a related topic
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
(Dana Komosná)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zpwsc/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Le rôle des marques et de la publicité dans la société de consommation (cas Benetton)
(Veronika ŘEHÁČKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//nvy3hr// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Theses on a related topic
Řízení prodejů reklamního času soukromé rozhlasové stanice
(Bohdana KAŠPAROVÁ)2005, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qdl2fi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času
(Miroslav ŠKODA)2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//iu64f8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Hodnocení osobního prodeje reklamního času rozhlasové stanice
(Bohdana KAŠPAROVÁ)2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5r2gje// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic