Theses on the same topic (having an identical keyword):
reklamni formatyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Využití mobilní platby a nové reklamní formáty
(Vojtěch Špáňa)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vy162/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Patří reklamní formát ,,talking head,, ( prezentace ) skutečně mezi nekreativní reklamní formáty ?
(Adéla Drahoňovská)2012, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//ub4bpb// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Theses on a related topic
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření její účinnosti (varianty obchodních modelů)
(Tomáš Resler)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cy3xe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Nové reklamní formáty a technologie na webových stránkách
(Petra FOJTÍKOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//p13vxo// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Reklamní formáty na Internetu v mezinárodním srovnání
(Jiří Crha)2007, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/2822 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Vybrané formáty reklamní tvorby a zhodnocení jejich účinnosti mezi českými spotřebiteli
(Aneta Šimková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//vtmkhc// | Ekonomika a management (Bc.) / | Theses on a related topic
Vybrané formáty reklamní tvorby a zhodnocení jejich účinnosti mezi českými spotřebiteli
(Aneta Šimková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//obrafr// | Ekonomika a management (Bc.) / | Theses on a related topic
Vybrané formáty reklamní tvorby a zhodnocení jejich účinnosti mezi českými spotřebiteli
(Anna Pecková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//u9cr1p// | Bakalářské programy (Bc.) / | Theses on a related topic
Formáty TV reklam společnosti Vodafone a jejich vnímání českými spotřebiteli
(Aneta Šimková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52596 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Internet jako reklamní médium
(Kateřina LINKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//sbenwt// | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Theses on a related topic