Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamni mediaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti La Pura Vita
(Luděk Hrdlička)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cw0yl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
(Vít Holubovský)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kynf8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň sdružení Český ráj
(Evgeny Lyust)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jb7up/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v konkrétních podmínkách reklamního projektu
(David Kub)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gtylo/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
(Lenka Viltová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z5svf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
(Pavel Skalský)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w40vf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití reklamních médií pro vzniklou reklamní agenturu
(Lenka Kraslová)2006, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/anrr6/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma
Úloha reklamní fotografie v tištěných a on-line médiích
(Lukáš Petráček)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jr0hd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociální média v divadle a jejich využití v době pandemie
(Vanda Hejnová)2022, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/16695 | Dramatická umění / Produkce | Práce na příbuzné téma