Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamni mediumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
(Pavel Skalský)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w40vf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
(Lenka Viltová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z5svf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komiks jako reklamní médium v 21. století. Jeho úloha a význam v informační společnosti.
(Lenka Pařízková)2018, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//o4ep7s// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Jazyková hra v reklamní komunikaci
(Věra Legatová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wp5k9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internet jako reklamní médium
(Kateřina LINKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//sbenwt// | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
Budoucnost veřejnoprávních medií na reklamním trhu České republiky
(Lucie Zadražilová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vshe.cz/th/letpw/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti La Pura Vita
(Luděk Hrdlička)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cw0yl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň sdružení Český ráj
(Evgeny Lyust)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jb7up/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Billboardy jako reklamní médium
(Lukáš Bukovský)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//jjbj02// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma