Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamni modelyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Optimalizační modely při plánování reklamy
(Tomáš Petruška)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28496 | Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii | Práce na příbuzné téma
Návrh reklamní kampaně modelu BMW-Gran Coupé pro společnost Synot Auto, a.s.
(Jana ELGROVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//lxgj9d// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření její účinnosti (varianty obchodních modelů)
(Tomáš Resler)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cy3xe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv e-commerce na rozvoj MSP se specifikací na obchodní modely
(David Vyšín)2023, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ow02o/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Návrh reklamní kampaně nového modelu Chevrolet pro společnost Promoprodukce-Artur Kaiser
(Jana MLÁDKOVÁ)2005, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//t61s3e// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Využití matematických modelů při řešení problémů spojených se zakládáním startupu
(Zainab Alatassi)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//g6n32y// | Světová ekonomika / | Práce na příbuzné téma
1. Teoretická část:\nl{}Prostor a model - fotografická interpretace\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) autorská publikace: A Place to NOT Be\nl{}b) volný výstavní soubor: A Place to Be
(Katarína Križanová)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//d5pqn0// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie | Práce na příbuzné téma
Sestavení modelu cílů, nástrojů a ukazatelů výkonnosti pro tvorbu digitálních reklamních kampaní vysokých škol
(Václav Krejčí)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38474 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
(Dilyara Asmatulayeva)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eik2d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Použití firemního software ke zkoumání vybraných parametrů reklamních spotů
(Alona Ostrenska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r14ih/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma