Theses on the same topic (having an identical keyword):
reklamni nastroj.Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
(Pavel Skalský)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w40vf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Facebook jako účinný reklamní nástroj
(Tomáš KELLNER)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//cyodtw// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
(Lenka Viltová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z5svf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Nástroj pro automatizované generování reklamní grafiky
(Petr Polášek)2015, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/108949 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Theses on a related topic
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
(Jiří Straka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v7uvx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
(Valeriya Kremko)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/umks3/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
Návrh a realizace projektu krizové komunikace reklamní agentury jako nástroje obnovení důvěry obchodních partnerů (případová studie)
(Klára Choulíková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q0dcf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Nástroj pro automatizované generování reklamních grafických bannerů a videí
(Lukáš Moravec)2021, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/144015 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Theses on a related topic
ELPOD: Nástroj pro budování reklamní a marketingové kampaně
(Halina Kajzarová)2011, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/87417 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Theses on a related topic
Clustering jako pomocný nástroj tvorby reklamního/PR textu
(Monika Maříková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u8xar/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic