Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamni nastrojeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh a realizace projektu krizové komunikace reklamní agentury jako nástroje obnovení důvěry obchodních partnerů (případová studie)
(Klára Choulíková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q0dcf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
(Pavel Skalský)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w40vf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Facebook jako účinný reklamní nástroj
(Tomáš KELLNER)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//cyodtw// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
(Jiří Straka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v7uvx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
(Valeriya Kremko)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/umks3/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Návrh postupového střižného nástroje reklamního předmětu
(Ondřej Kotrla)2023, Bakalářská práce, Fakulta technologická / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7n17qx// | Procesní inženýrství / Technologická zařízení | Práce na příbuzné téma
Hodnocení nástroje product placement v rámci mediální tvorby České televize
(Barbora Čajková)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//u6mg89// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
(Lenka Viltová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z5svf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Měření jednotlivých media nosičů a jejich vliv na výsledky reklamní kampaně
(Adam Svačina)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kyjy8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nástroj pro automatizované generování reklamní grafiky
(Petr Polášek)2015, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/108949 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma