Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamni plakatyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza čínských reklamních plakátů
(Markéta TOMANOVÁ)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//nskdtu// | Humanitní studia / Čínská filologie - Aplikovaná ekonomická studia | Práce na příbuzné téma
Vlastnosti vybraných typů samolepicích fólií a možnosti jejich odstranění pomocí organických rozpouštědel v gelových nosičích. Restaurování reklamního plakátu přelepeného samolepicí folií.
(Anna Rogynska)2022, Diplomová práce, Fakulta restaurování / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//iqiacx// | Výtvarná umění / Restaurování a konzervace uměleckých a umělecko-řemeslných děl na papírových, textilních a souvisejících podložkách: Papír | Práce na příbuzné téma
Reklamní plocha jako prostředek vyjádření osobní zprávy: tady jsem doma
(Maro HAJRAPETJANOVÁ)2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//8nxbmi// | Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova (jednooborové) | Práce na příbuzné téma
Plakát v dějepisném vyučování (Využití plakátu jako učebního materiálu ve výuce vybraných kapitol 20. století)
(Eva VEKRBAUEROVÁ)2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//owc1yk// | Učitelství pro střední školy / Uč. pro SŠ ČJ-DE | Práce na příbuzné téma
A.Mucha jako tvůrce nového reklamního stylu
(Vlasta Magrotová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wcs9s/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu AHORN CZ, s. r. o.
(Monika HORÁKOVÁ)2006, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bh6gad// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo v letech 1918 - 1930 z pohledu dnešní marketingové komunikace
(Johana Holubová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/imybd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma