Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamni prostredekKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklamní plocha jako prostředek vyjádření osobní zprávy: tady jsem doma
(Maro HAJRAPETJANOVÁ)2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//8nxbmi// | Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova (jednooborové) | Práce na příbuzné téma
Fortnite jako reklamní platforma
(Martin Grabský)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8swfw1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
(Václav Horáček)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gpuhlh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Alfons Mucha a jeho tvůrčí reklamní přínos
(Ondřej Viktora)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sr8um/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní působení a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12 -15 let ve vztahu ke sladkostem a rychlému občerstvení.
(Arnošt Zeman)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aot1j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Působení reklamní fotografie na recipienty
(Kateřina Kalferstová)2014, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1mnqoj// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh reklamní kampaně ve firmě Zahradnictví Baloun
(Monika BALOUNOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5waqqq// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Tvorba reklamní kampaně ve vybrané společnosti
(Lucie MUŽÍKOVÁ)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//pz6yvx// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Reklamní kampaň pro vybranou firmu
(Zuzana NOVÁKOVÁ)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//gffoxn// | Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku | Práce na příbuzné téma
Psychologické a estetické prostředky reklamní fotografie a jejich účinnost.
(Eliška Krulišová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/36696 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma