Theses on the same topic (having an identical keyword):
reklamni sdeleniKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
(Denisa Hustolesová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/io2bj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
(Vendula Pudelková)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gk3sm/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Theses on a related topic
Vliv rámování ve vztahu k abstraktnosti a konkrétnosti sdělení na subjektivní hodnocení charitativních reklamních formulací
(Jitka Sedláková)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p7b6w/ | Psychologie / | Theses on a related topic
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
(Adam Škaloud)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y39ry/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
(Pavel Michalec)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qvsf6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Ruské reklamní slogany ve sféře finančních služeb
(Kateřina Chytková)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tuef4/ | Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu | Theses on a related topic
Množství reklamních sdělení a vliv na jejich zapamatování
(Tereza Voborská)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t0agp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
(Alesia Mukhina)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fwj2f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
(Viktoriia Radionova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y5kfm/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic