Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamni sdeleniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
(Kateřina Havlíčková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/xiuhv/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
(Josef Andres)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//q1snof// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání reklamních sdělení u zvolených cílových skupin
(Aneta Blažková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//t761g8// | Ekonomika a management / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Vliv genderových rozdílů na vnímání reklamního sdělení
(Lucie Pavlátová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78990 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů
(Pavla HOLOMKOVÁ)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//r8m4w8// | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sdělení na "nezákazníky"
(Jan Hadrava)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88857 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vnímání reklamního sdělení dětmi předškolního věku
(Marie Němečková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81401 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Emotivní příběh a jeho význam pro vnímání reklamního sdělení
(Lenka Nováková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79238 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí
(Natálie Štětkařová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94540 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vizuální pozornost v rámci reklamního sdělení
(Kamila Němcová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89470 | Management / | Práce na příbuzné téma