Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reputace a image organizaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunitní funkce vybrané neziskové organizace: její vliv na image
(Petra Křížková)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gryca/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Impact of Corporate Social Responsibility on consumers: A case study of Kaufland Česká republika v.o.s.
(Jitka Melníková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83565 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
(Anzhelika Khaustova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/av37l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikace v procesu změny korporátní identity organizace
(Barbora Blanková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45232 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma