Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
retail unitKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Petra Stodolovská)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/sp12e/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
(Lenka Švejdová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/amlr0/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
(Petra Kočová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ypzfg/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma