Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
rigovaniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Rigování a animování v programu Blender
(Michal Vašut)2012, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/93159 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma
Tvorba 3D postavy pro animovaný film
(Lukáš Gomola)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//lvmtba// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Animovaná tvorba | Práce na příbuzné téma
Tvorba kosterního systému a animace lidské figury v programu Cinema 4D
(Lenka Plháková)2011, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b3t5f/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma
Erwin
(Petr Jindra)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//rmeu3k// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Animovaná tvorba | Práce na příbuzné téma
Modelování a skriptování v prostředí programu Blender
(Karel Štětkář)2011, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/87566 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma