Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
rizeni firemni znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
(Veronika Nováková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44252 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Firemní image a řízení značky
(Nikola Prikrtová)2012, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//4oehck// | Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru | Práce na příbuzné téma
Analýza strategie budování firemní značky
(Zuzana Kulíšková)2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z53uh/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Změna firemní kultury pomocí strategiského řízení interní značky a komunikace
(Radka Cikánová)2013, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//8qa3l3// | Pedagogika / Andragogika | Práce na příbuzné téma
Strategické řízení značky
(Soňa Furmánková)2011, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5o800w// | Provoz a ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Návrh tvorby a budování značky pro Amadea s.r.o.
(Alina Kostevych)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//ixwj3v// | Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza firemní identity a image společnosti L´Oréal v České republice
(Monika Kovačová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72627 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Budování značky Vagón Café
(Václav Bednář)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/laf8b/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
(Jana Solčanská)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eehs3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Šárka Hótová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/om4w9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma