Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
rizeni vztahu se zakazniky (rvz)Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Implementace nástrojů a metodik pro navázání a rozvoj vztahů se zákazníky
(Olena Pytel)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k4rjh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výzkum vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí
(František Řiský)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jhikb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vztahů se zákazníky ve firmě Viva Natura
(Ivana Courtonová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pr577/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozvoj vztahů se zákazníky ve společnosti JIVA-JIRÁK
(David Laňka)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xvfzd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
(Matěj Peroutka)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hafb9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
(Zdeněk Bárta)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ywaj8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
(Vitaliya Baranyuk)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kkztq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
(Adéla Koudelková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h0ba0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
(Jan Vejvoda)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fyjnn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
(Pavla Petrová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mv66m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma