Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
role hudby v marketingove komunikaciKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Tvorba a vnímání hudby v audiovizuální reklamě
(Erika Hejčová)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ervz96// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha hudby v reklamě
(Michal ŠVEC)2023, Bakalářská práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//4ncaor// | Hudba se zaměřením na vzdělávání / Hudba se zaměřením na vzdělávání (maior) + Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání (minor) | Práce na příbuzné téma
Analýza produkce, managementu a komunikace v kontextu populární hudby
(Linda Trejtnarová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//hia137// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
(Karolína Vejražková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/md6u4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Role marketingu v hudebním průmyslu se zaměřením na EDM a DJing
(Petr Hrnčíř)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46223 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Role marketingu v oblasti digitálně distribuované hudby
(Pavlína DOČKALOVÁ)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uymslv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing hudebních festivalů klasické hudby
(Magdaléna Jenšíková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q6a6c/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Hudba v reklamě
(Kristýna Edingerová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z9hyil// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Apely v reklamě
(Robert Kaňovský)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ocqkil// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma