Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
rozbor medialnich sdeleniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Fragmentace mediálního trhu a její vliv na umístění reklamního sdělení
(Klára Pollová)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/91084 | Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice | Práce na příbuzné téma
Mediální obraz festivalu Banát v českých médiích
(Klára SUCHÁ)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//jpmjhc// | Filologie / Český jazyk pro média a veřejnou sféru | Práce na příbuzné téma
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
(Jaroslav Pulda)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/own9a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma