Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
rozhlasova komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh - nový programový blok rozhlasové stanice Frekvence 1 - Ráno začíná v osm
(Petr MUSIL)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6ajjkw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu
(Renata MYSLÍKOVÁ)2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kteye7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem
(Daniel MARTÍNEK)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2izwnz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem
(Petr SZNAPKA)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5u14my// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem
(Eva VENCEFROVÁ)2008, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3pxx3x// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
KOMUNIKACE MEZI MODERÁTOREM A POSLUCHAČEM VE VEŘEJNOPRÁVNÍ A KOMERČNÍ ROZHLASOVÉ STANICI
(Ivana Kalmusová)2009, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//vmtyfm// | Filologie / Česká filologie se zaměřením na editorskou práci ve sdělovacích prostředcích | Práce na příbuzné téma
Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy
(Denisa TURKOVÁ)2005, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//35z328// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku
(Irena Míková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//37mdpj// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Kvantitativní analýza masmediální komunikace výrobců piva na českém trhu
(Michal Dub)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73171 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku
(Irena Míková)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//koum3w// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma