Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

rozhlasova komunikace

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 20 prací)
Marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh - nový programový blok rozhlasové stanice Frekvence 1 - Ráno začíná v osm
 (Petr MUSIL)

2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//6ajjkw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Marketingová komunikace rádia Blaník s ohledem na cílovou skupinu
 (Renata MYSLÍKOVÁ)

2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//kteye7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem
 (Daniel MARTÍNEK)

2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//2izwnz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem
 (Petr SZNAPKA)

2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//5u14my// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Internetová prezentace rozhlasové stanice jako významná součást komunikace s posluchačem
 (Eva VENCEFROVÁ)

2008, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//3pxx3x// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

KOMUNIKACE MEZI MODERÁTOREM A POSLUCHAČEM VE VEŘEJNOPRÁVNÍ A KOMERČNÍ ROZHLASOVÉ STANICI
 (Ivana Kalmusová)

2009, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého

http://theses.cz/id//vmtyfm// | Filologie / Česká filologie se zaměřením na editorskou práci ve sdělovacích prostředcích | Práce na příbuzné téma

Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy
 (Denisa TURKOVÁ)

2005, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//35z328// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma

Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku
 (Irena Míková)

2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//37mdpj// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Kvantitativní analýza masmediální komunikace výrobců piva na českém trhu
 (Michal Dub)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/73171 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku
 (Irena Míková)

2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//koum3w// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 20 prací)