Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
rozhodovaci strom hryKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh a realizace 3D hry
(Štěpán MUDRA)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//vpip3g// | Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika | Práce na příbuzné téma
Efektivní reprezentace strategií pro hry dvou hráčů na grafech
(Viktor Toman)2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fcrp1/ | Informatika / Paralelní a distribuované systémy | Práce na příbuzné téma
Analýza reálných dat ze hry League of Legends
(Štěpán Kubásek)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83056 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Salónní hry
(Ludmila ŠKUBALOVÁ)2013, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//rnzn3f// | Aplikovaná matematika / Matematika-ekonomie se zaměřením na bankovnictví | Práce na příbuzné téma
Aplikace teorie her v podnikové praxi
(Petr Skokan)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t9hxa/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Rozhodovací model pro sestavení optimálního herního týmu ve hře League of Legends
(Jan MUSIL)2016, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//hfga16// | Aplikovaná matematika / Aplikace matematiky v ekonomii | Práce na příbuzné téma
Základní principy umělé inteligence v počítačových hrách
(Filip Klopec)2022, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/147281 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma
Implementace modelu výběru optimální strategie v karetní hře Magic: The Gathering
(David Vojta)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82062 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Rozhodovanie v počítačových hrách - porovnanie metód umelej inteligencie
(Miroslav Kačeriak)2023, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/150338 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma
Návrh inteligentního protihráče pro strategickou tahovou hru
(Adam Mrázek)2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM4657 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma