Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

rozhodovanie spotrebitela

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
 (Monika Bátorová)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma

Vplyv tradičnosti a folklóru na rozhodovanie spotrebiteľa a jeho marketingový význam
 (Kristína Knotková)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/86411 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Vplyv vône ako nástroja zmyslového marketingu na rozhodovanie spotrebiteľa
 (Lucia Letašiová)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//d2dk79// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma

Rozhodovanie spotrebiteľa o nákupe v bezobalovom obchode v Brne
 (Kristína Kušniráková)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//re00rs// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma

Slow fashion a nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
 (Natália Dadejová)

2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//qy461q// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Vplyv prítomnosti celebrity v reklame na rozhodovanie spotrebiteľa
 (Katarína Kočárová)

2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/41912 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Psychologické aspekty rozhodovania spotrebiteľa v gastronomických zariadeniach
 (Richard Bielik)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze

https://is.vsh.cz/th/k3jgr/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma

Vliv vybraných faktorů na rozhodování spotřebitele o nákupu proteinů
 (Lucia Majerčíková)

2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/139869 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma