Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
rozhodovanie spotrebitelaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
(Monika Bátorová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Vplyv tradičnosti a folklóru na rozhodovanie spotrebiteľa a jeho marketingový význam
(Kristína Knotková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86411 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vplyv vône ako nástroja zmyslového marketingu na rozhodovanie spotrebiteľa
(Lucia Letašiová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//d2dk79// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Rozhodovanie spotrebiteľa o nákupe v bezobalovom obchode v Brne
(Kristína Kušniráková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//re00rs// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Slow fashion a nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
(Natália Dadejová)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//qy461q// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vplyv prítomnosti celebrity v reklame na rozhodovanie spotrebiteľa
(Katarína Kočárová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41912 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty rozhodovania spotrebiteľa v gastronomických zariadeniach
(Richard Bielik)2018, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/k3jgr/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Vliv vybraných faktorů na rozhodování spotřebitele o nákupu proteinů
(Lucia Majerčíková)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139869 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma