Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
rozpocet podpory prodejeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje a analýza věrnostního programu na čerpací stanici Fill in station
(Nela Bartošová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b8f7p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza finanční podpory prodeje ve firmě ŠKODA AUTO a.s.
(Ondřej Souček)2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//rwjkx2// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Krizový plán reklamy a podpory prodeje firmy po neplánované změně obchodní značky ve firmě Markis
(Markéta Fedorová)2007, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55147 | Aplikovaná informatika / Podnikové informační systémy | Práce na příbuzné téma
Analýza finanční podpory prodejů ve ŠKODA AUTO, a.s.
(Nikola Živnůstková)2020, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//kgfs4e// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a finanční management | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů podpory prodeje ve firmě GRENT CZ s.r.o.
(Michal Pacovský)2013, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//09xd23// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a spotřebitelské soutěže
(Lucie Kučerová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cg6kq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
(Luděk Hrdlička)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hb3rf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
(Kateřina Krásová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aq7av/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v Provident Financial s.r.o. - sektor finančních služeb
(Hana Sněhotová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yypkz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru stavebnictví
(Filip Schroll)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uul2w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma