Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
rozsireni znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Rozšíření značky "Mentos" do kategorie žvýkaček na českém trhu
(David Krenkel)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82715 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Potenciál rozšíření značky Marks & Spencer na českém trhu
(Tereza Vašátková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79295 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Inovace a rozšíření produktové řady vybrané značky
(Lucie Vavrušková)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/bc2ud/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Rozšíření sales promotion značky ZetSet
(Petra Pastorčáková)2017, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7qmlw2// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Rozšíření cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi
(Dagmar Slováková)2017, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u6377a// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Príprava extenzie značky Costa Coffee do novej produktovej kategórie
(Kristián Tomčo)2025, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/96145 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky Persil
(Kateřina Neumannová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79421 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
(Kateřina Harcubová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83059 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Strategické řízení regionální značky - region Krušnohoří
(Kateřina Ježková)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//dhdtju// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie značky
(Barbora Valentová)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//w82kot// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma