Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
rozsireni znacky (brand extension)Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
(Marek Běloch)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92083 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
(Kateřina Harcubová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83059 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Rozšíření značky "Mentos" do kategorie žvýkaček na českém trhu
(David Krenkel)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82715 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Rozšíření cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi
(Dagmar Slováková)2017, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u6377a// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Extenze značky
(Jana Nováková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29935 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Extenze značky jako součást marketingové strategie projektu Tapi Tea
(Lukáš Balík)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/43989 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Příležitosti a rizika rozšiřování značky
(Karel Mgr. Konečný)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/4530 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Rozšíření produktové řady
(Veronika Proroková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/36154 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma