Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
scenarKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Režie inscenace Adam 2.0 (scénář: Matyáš Dlab a Otto Kauppinen) ve Studiu Marta
(Matyáš Dlab)2017, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/q0d7m/ | Dramatická umění / Činoherní režie | Práce na příbuzné téma
Ve škole se učíme. Co však o ní víme? Scénář výstavy.
(Michaela Mlejnková)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bnjmy/ | Historické vědy / Muzeologie | Práce na příbuzné téma
scénář a dramaturgie inscenace Tobiáš uvedené na sklepní scéně Centra experimentálního divadla v Brně
(Kristýna Kolovratová)2016, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/o50xt/ | Dramatická umění / Divadelní dramaturgie | Práce na příbuzné téma
Scénář a realizace propagačního filmu - textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení)
(Terézia Szökeová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vh1uh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Historie a současnost Českých aerolinií. Scénář výstavy
(Barbora Bednářová Šafránková)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uqscm/ | Historické vědy / Muzeologie | Práce na příbuzné téma
Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci vybrané společnosti
(Petr Jelen)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f7whm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení)
(Michaela Zverková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tdi78/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Scénář a realizace propagačního virálního videa pro marketingovou komunikaci VŠFS
(Ondřej Vojík)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hmp0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dramaturgie inscenace Adam 2.0 (scénář: Matyáš Dlab a Otto Kauppinen) ve Studiu Marta
(Otto Kauppinen)2015, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/emrf5/ | Dramatická umění / Divadelní dramaturgie | Práce na příbuzné téma
dramaturgie a scénář inscenace Opičárna ve Studiu Marta
(Šimon Peták)2017, Diplomová práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/bkism/ | Dramatická umění / Divadelní dramaturgie | Práce na příbuzné téma