Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
sdeleni reklamniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
(Denisa Hustolesová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/io2bj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam audiovizuálního sdělení v reklamní tvorbě
(Adam Zaňka)2019, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//v97jtx// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
(Viktoriia Radionova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y5kfm/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Množství reklamních sdělení a vliv na jejich zapamatování
(Tereza Voborská)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t0agp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama 2.0 aneb reklamní sdělení ve věku nových médií
(Vendula Pudelková)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gk3sm/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
(Kateřina Havlíčková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/xiuhv/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Vliv rámování ve vztahu k abstraktnosti a konkrétnosti sdělení na subjektivní hodnocení charitativních reklamních formulací
(Jitka Sedláková)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p7b6w/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Senioři a reklamní sdělení
(Simona Podobová)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/101972 | Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice | Práce na příbuzné téma
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
(Jaroslav Pulda)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/own9a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
(Martina Kissová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/era6b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma