Theses on the same topic (having an identical keyword):
sdeleniKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
(Denisa Hustolesová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/io2bj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Já-sdělení a jeho dopad na komunikaci
(Vít Sapák)2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/duhaq/ | Specializace v pedagogice / Dějepis se zaměřením na vzdělávání Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání | Theses on a related topic
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
(Viktoriia Radionova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y5kfm/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Problém klasifikace a třídění v marketingových sdělení
(Mariia Kindra)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r01f9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Skrytá reklama a podprahová sdělení
(Lucie Parmová)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/wtdbq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Podprahová reklama: Vliv audiálních a vizuálních podprahových sdělení na postoje mladých dospělých
(Michaela Fílová)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vytn0/ | Psychologie / | Theses on a related topic
Vliv rámování ve vztahu k abstraktnosti a konkrétnosti sdělení na subjektivní hodnocení charitativních reklamních formulací
(Jitka Sedláková)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p7b6w/ | Psychologie / | Theses on a related topic
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
(Adam Škaloud)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y39ry/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
(Pavel Michalec)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qvsf6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (soubor kazuistik)
(Michaela Němcová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tj8bt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic