Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
sdeleniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
(Martina Kissová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/era6b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
(Jana Olšovská)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jocd5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv mediálního sdělení na společnost
(Zuzana Breilová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eku6s/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
(Anna Esina)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o7yg8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (soubor kazuistik)
(Michaela Němcová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tj8bt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
(Jaroslav Pulda)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/own9a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
(Alesia Mukhina)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fwj2f/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza míry odklonění společnosti 21. století od konceptu intuitivního stravovaní jako důsledek působení vlivu nadlinkových i podlinkových komunikačních sdělení v České republice i ve světě.
(Valentina Lazzari)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//6n9kxp// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
DODRŽOVÁNÍ ZÁSAD INFORMAČNÍ KVALITY V TITULCÍCH ZPRAVODAJSKÝCH SDĚLENÍ ČESKÝCH DENÍKŮ
(Tereza SLÁDEČKOVÁ)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//xk3e25// | Žurnalistika / | Práce na příbuzné téma
Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů
(Pavla HOLOMKOVÁ)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//r8m4w8// | Psychologie / | Práce na příbuzné téma