Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
search advertisingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Dynamical Optimization of Budget Allocation in Paid Search Advertising
(Vít Mrňávek)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85023 | Kvantitativní metody v ekonomice / Quantitative Economic Analysis | Práce na příbuzné téma
Automation in Search Engine Advertising
(Tomáš Komárek)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74152 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
(Tomáš Roudnický)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29381 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma