Theses on the same topic (having an identical keyword):

secondary research

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

Presenting Vocabulary Learning Strategies to Lower-Secondary School Learners – Action Research
 (Pavel Nikl)

2023, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/eodx5/ | Učitelství anglického jazyka pro základní školy / | Theses on a related topic

Peer Review of Written Assignments: Action Research at a Czech Upper Secondary School
 (Petra Vybíralová)

2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/gkioh/ | Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / | Theses on a related topic

Movement and Its Impact on Czech Upper-Secondary Learners’ Retention and Engagement in the ELT Classroom
 (Pavlína Šefčíková)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/thp6q/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Theses on a related topic

The Popularity of Private Tutoring among Czech Secondary School Students
 (Eva Vahlström)

2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/gkpof/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Theses on a related topic

The Use of Shadowing in the Context of Czech Upper Secondary ELT
 (Annamária Zemanová)

2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/dizlv/ | Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / | Theses on a related topic

Towards learner-centeredness: Motivational strategies in Lower-secondary English classes
 (Veronika Röhrichová)

2019, Diplomová práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//mb8qmf// | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka | Theses on a related topic

The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
 (Gabriela Kratochvílová)

2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/dc9ov/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic