Theses on the same topic (having an identical keyword):

segment 50+

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 » (total: 14 theses)
Projekt vytvoření poznávacího cyklozájezdu pro segment 50+ na oblast Břeclavska
 (Markéta Rebendová)

2017, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//jdf5li// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu | Theses on a related topic

Návrh marketingové komunikace pro společnost Spa Resort Lednice zaměřené na segment 50+
 (Markéta Rebendová)

2015, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//6oj59e// | Ekonomika a management / Management a marketing | Theses on a related topic

Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace
 (Karolina ŠRÁMKOVÁ)

2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//bq2y46// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Komunikace farmaceutických doplňků stravy cílovým skupinám 50+
 (Martin Hrdý)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.

http://theses.cz/id//xh1nsq// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic

Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
 (Miroslav Solařík)

2020, Diplomová práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc

http://theses.cz/id//4nzlsx// | Ekonomika a management / Ekonomika a management malých a středních podniků | Theses on a related topic

Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti
 (Kateřina BUZKOVÁ)

2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//xmepkx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Expertní posouzení návrhu na rozšíření výroby o daší segment výrobků
 (Roman Hromada)

2015, Bakalářská práce, Institut celoživotního vzdělávání / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//2z2x7d// | Technické znalectví a pojišťovnictví / Technické znalectví a pojišťovnictví | Theses on a related topic

Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti
 (Martin HRDÝ)

2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//36tap7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Vizuální segment projektu počítačové hry ve virtuálním prostředí
 (Petr DOSTÁL)

2019, Diplomová práce, Fakulta umění / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//5ub8fp// | Výtvarná umění / Grafika | Theses on a related topic

Vliv UX na objem prodejů v daném segmentu
 (Radek Navrátil)

2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//h0ks2s// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

« 1 2 » (total: 14 theses)