Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
segmentace product life cycleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
(Alžběta Matějková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ghyfq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza životního cyklu produktu (konkrétního výrobku nebo služby) a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.
(Iveta Šilhánová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oq4ew/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Jana Redayová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ifyp7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza životního cyklu produktu
(František David)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zykgi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Uvedení nového výrobku na trh v rámci ČR společnosti Dubea s.r.o.
(Jakub Hašek)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p551l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití marketingového výzkumu v procesu vývoje a optimalizace produktu
(František David)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/toq3b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikační kampaň na vybraný produkt
(Lucie Holubičková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xoiv1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
(Vojtěch Kabeš)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/se707/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma