Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
segmentace zakazniku. customer relationship management (crm)Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje
(Jakub Louda)2017, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0ovhh4// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o.
(Kristýna MARGETÍNOVÁ)2006, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hrp9xk// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Projekt zavádění prvků Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o.
(Patrik VESELÝ)2008, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9u4yqe// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků
(Jana Marková)2013, Disertační práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//4pc0yn// | Ekonomika a management / Organizace a řízení podniků | Práce na příbuzné téma
Analýza chování zákazníka, segmentace trhu a řízení vztahů se zákazníky (CRM) ve společnosti Grandhotel Bohemia
(Petr Beránek)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nvtzr/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Využití CRM systému ve vybraném podnikatelském subjektu
(Vendula Bílková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/z4nz5/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Důvody zavedení a efektivní využití CRM systému ve finanční instituci
(Radim Čihák)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/syazx/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
(Lenka Němcová)2016, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/j0ult/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
CRM - Řízení vztahů se zákazníky ve firmě XY
(Klára Dvořáková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vnw8q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zavedení systému CRM pro řízení komunikace se zákazníkem ve firmě GOPAS a.s.
(Andrea Legdanová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cf87r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma