Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
segmentation criteriaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analysis of current segmentation procedures within the 3M Industry and Transportation Department and recommendations for future segmentation approaches
(Verena Breitbach)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/32062 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Hana Pospíšilová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/esaua/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentácia klientov v bankových inštitúciách
(Agnesa Gocníková)2014, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ak4y9/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
(Ekaterina Mochalova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ey28j/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Segmentácia klientov vybranej finančnej inštitúcie
(Radoslava Hronská)2011, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ynfmx/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
(Petra Valentová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ltod6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Tomáš Hajíček)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ma749/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků v hotelnictví
(Kristýna Lagronová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/co5i5/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Segmentácia klientov banky
(Tomáš Pintér)2014, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/lz7ht/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma