Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
semantic differentialKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sémantický diferenciál jako jedna z možností zkoumání postojů žáků k chemii
(Irena Patočková)2014, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a29dj/ | Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství přírodopisu pro základní školy Pedagogické asistentství chemie pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
(Veronika PAVELKOVÁ)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//8x2xx0// | Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro 2. stupeň ZŠ - Učitelství hudební výchovy pro 2. stupeň ZŠ (negarantovaný rozvrh) | Práce na příbuzné téma
Sémantický diferenciál jako metoda zjišťování positioningu a jeho závislost na kontextuálních podmínkách
(Dominika Petrová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53285 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Elementarizovaný sémantický diferenciál a jeho využití v předškolní hudební výchově
(Adéla ZIEGELBAUEROVÁ)2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//sojqr8// | Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy | Práce na příbuzné téma
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
(Veronika PAVELKOVÁ)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//ak09qx// | Učitelství pro základní školy / občanská výchova - hudební výchova (negarantovaný rozvrh) | Práce na příbuzné téma
Analýza recepce poezie na základní škole s využitím metody sémantického diferenciálu
(Hana SYPTÁKOVÁ)2012, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//0u4sow// | Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Použití sémantického diferenciálu při hodnocení výuky na ZŠ
(Michal ŠERÝ)2013, Disertační práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//m7rifg// | Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Kognitívne nadané deti a humor: fenomén "pranks"
(Michaela Pokrivčáková)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/itexz/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Emócie a činnosť pracovníka banky
(Boris Kolev)2011, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/w2jy0/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Předsudky vůči vybraným cílovým skupinám u studentů VŠ
(Nikola BRANDOVÁ)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//lnfsp7// | Psychologie / | Práce na příbuzné téma