Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
semioticka analyzaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Pohádky v pohádce - Sémiotická analýza pohádek v Kdramatu „Psycho But it’s Okay“
(Thanh Nhan Phan)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86279 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Chování firem na platformě TikTok: sémiotická analýza
(Anna Fišerová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92695 | Management / | Práce na příbuzné téma
Sémiotická analýza filmových adaptací Krásky a zvířete
(Monika Křivánková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82025 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Sémiotická analýza vybraných reklamních spotů společnosti Nike, Inc. jako globální značky
(Aleksandar Mijić)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//g3nwik// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Sémiotická analýza filmů You and the Night (2013), The Wild Boys (2017) a Jessica Forever (2018)
(Dominik SAMEK)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//2msndf// | Filmová studia / Filmová studia / Televizní a rozhlasová studia | Práce na příbuzné téma
Vysokoškolské vzdělávání jako produkt ve vzdělanostní společnosti: sémiotická analýza webových stránek vysokých škol
(Eva Doubravová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94587 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Láska na obrazovce: Sémiotická analýza televizních reality show
(Sabina MRÁZOVÁ)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//wrc050// | Kulturní studia / | Práce na příbuzné téma
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
(Anežka Horová)2022, Diplomová práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/18019 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Audiovizuální studia | Práce na příbuzné téma
Kulturní a sémiotická analýza reklamních kampaní zaměřených na nositelné technologie (wearable technologies) a chytré textilie (smart clothes)
(Kristýna Supíková)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qufcv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
SÉMIOTICKÁ ANALÝZA REKLAMNÍHO SPOTU DEUS EX: SARIF INDUSTRIES TRAILER
(Jiří ŠIFTA)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//flbew9// | Filologie / Česká filologie se zaměřením na editorskou práci ve sdělovacích prostředcích | Práce na příbuzné téma