Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
service deskKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nasazení agilních a štíhlých principů v oblasti řešení ITIL Service Desk
(Zdeněk FUCHS)2016, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//g2ijgy// | Informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma
Aplikační programové rozhraní pro ITIL Service Desk systémy
(Pavel Širůček)2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//c64f10// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Implementace a řízení Service desku ve středních a velkých společnostech
(Markéta Svatošová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81127 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Kentico Help Desk for Internal Purposes
(Tomáš Nosek)2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i740y/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Návrh vylepšení service desku - projekt CMDB
(Jaroslav Vaněk)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89394 | Informační systémy a technologie / Řízení podnikové informatiky | Práce na příbuzné téma
Analýza aplikace Service Desku Státního pozemkového úřadu, návrh změn a jejich realizace.
(Petr Husák)2020, Diplomová práce, Technická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//7xvfrm// | Zemědělské inženýrství / Informační a řídicí technika v agropotravinářském komplexu | Práce na příbuzné téma
Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb
(František Kohout)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/upcbn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Optimalizace metod managementu znalostí v Service Desku
(Michal Dostál)2022, Disertační práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//wip0dp// | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Analýza a návrh optimalizace provozu Service Desk s využitím BI
(Petr Gregor)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34835 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Are the principles of ITIL service desk applicable to the environment of SME?
(Yauheni Semianenka)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38544 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma