Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
servicedeskKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Dohledový systém pro sledování stavu požadavků v různých ServiceDesk systémech
(Martin Baumgartner)2022, Bakalářská práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ozchjr// | Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie | Práce na příbuzné téma
Dohledový systém pro sledování stavu požadavků v různých ServiceDesk systémech
(Martin Baumgartner)2023, Bakalářská práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//oqzq8s// | Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie | Práce na příbuzné téma
Objektová analýza portálu ServiceDesk
(Pavel Reich)2015, Diplomová práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wlj2k8// | Inženýrská informatika / Informační technologie | Práce na příbuzné téma
ServiceDesk a jeho úloha v metodice ITIL
(Ivana Suchá)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/10243 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Zavedení knowledge managementu do IT společnosti
(Alena KUBALOVÁ)2014, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//uyn2h6// | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Návrh implementace procesního řízení ICT služeb pomocí cloudových řešení se zaměřením na platformu ServiceNow.
(Marek Řezáč)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/m2hpm/ | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma